Welcome Guest: S’enregistrer | Connexion
 
FAQ| Rechercher| Membres| Groupes
 
Russia Today (RT)'nin Genel Müdürlüğüne Hemşin Kökneli Margarita
 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet
Armenian on web Index du Forum -> D'hier à nos jours - Երեկ և այսօր - Dünden bugüne -> Hamshen - Համշենի - Hemşin
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
vahe2009
Modérateur Général
Modérateur Général

Hors ligne

Inscrit le: 07 Nov 2009
Messages: 23 454
Point(s): 66 906
Moyenne de points: 2,85

MessagePosté le: Dim 20 Mar 2016 - 10:46
MessageSujet du message: Russia Today (RT)'nin Genel Müdürlüğüne Hemşin Kökneli Margarita
Répondre en citant

Russia Today (RT)'nin Genel Müdürlüğüne Hemşin Kökneli Margarita Simonyan Getirildi








Margarita Simonovna Simonyan ( Rusça : Маргарита Симоновна Симоньян; 1980 6 Nisan doğumlu) bir Rus gazeteci, bir yazı işleri müdürü hem İngilizce -Dil, televizyon haber ağı RT (eski Russia Today) ve devlet uluslararası haber ajansı Rossiya Segodnya .

Biyografi

Gençliği

Simonyan güney Rus şehrinde doğdu Krasnodar bir içine Ermeni ailesi. anne babasının her ikisi de Ermeni mültecilerin soyundan Osmanlı İmparatorluğu . Babasının ailesi, aslen Trabzon , yerleşen Kırım sırasında Ermeni Soykırımı Dünya Savaşı sırasında 1915, onlar sürüldü Urallar , diğer binlerce birlikte Hemşin Ermenileri . Babası doğdu Yekaterinburg (Sverdlovsk). Annesi doğdu Soçi kaçan bir Ermeni aileye 19. yüzyılın sonlarında Ermenilerin katliamları . O bir olarak kendini tanımlamaktadır "geri dönüşümsüz Russified Ermeni." Ailesi Moldovka kasabasında bir restoran içinde sahibi Adlersky İl İlçe , Sochi . [6] o bir işçi sınıfı ailesinden ve o bir gazeteci olmak istiyordu erken yaşta karar verdi. Gazetecilik okurken o ilk yerel bir televizyon istasyonu daha sonra yerel gazete için çalıştı ve Kuban Devlet Üniversitesi .

1996 yılında Simonyan bir yıl geçirdi Bristol, New Hampshire bir parçası olarak Geleceğin Liderleri Değişim öğrenci değişim programı . O Ruslar ve Amerikalılar "anlamında, kültür bakımından birbirine çok olduğunu keşfetti ve bu süre içinde diyor aile değerleri, yaşam, reaksiyonlar, "mizah duygusu yollar

Kariyer

Simonyan kaplı İkinci Çeçen Savaşı "profesyonel cesaret" için bir ödül alırken, onu yerel televizyon istasyonu için Rusya'nın güney ve ciddi sel. 2002 yılında Rusya'nın ulusal bölgesel bir muhabiri oldu Rossiya televizyon kanalı ve 2004 kapalı Beslan okul rehine krizi . [10] Simonyan, olay yerine ulaşmak için ilk gazetecilerden biri, 334 öldürülmesi, çocukların bunlardan 186 tanık oldu. O, "It başıma kötü bir şey oldu" bir röportajında ​​söyledi ve bu konuda yazmak için çalışırken o sık sık ağladı. Daha sonra Moskova'ya taşındı ve Kremlin gazetecilere Rus havuz katıldı.


Rusya Eski Devlet Başkanı Dimitri Medvedev Editör-in-Chief Margarita Simonyan RT ofisleri ziyaret etti.

Simonyan 2005 yılında editörü-in-chief RT atanan yalnızca 25 idi, ama o 18 yaşından beri gazetecilik çalışan olmuştu O yaşı genellikle o var nasıl hakkında varsayımlarda bulunmak için insanları yol "olduğunu 200 röportajda işini. " Andrei Richter o iyi bağlantıları olduğu için tayin Moskova Medya Hukuku ve Politikası Enstitüsü direktörü ve Moskova Devlet Üniversitesi'nde gazetecilik profesörü, o olduğunu göstermektedir". " Bazı kaynaklar Kremlin olarak onu tarif sadık kim yakındır Vladimir Putin'in . o Vladimir Putin kez ona çiçek gönderdiğini itiraf ediyor. basın toplantısında, "Simonyan açıkladı çiçekler olayla ilgili sorulduğunda diğer gazeteciler bu konu hakkında konuşuyorduk Başkan Putin Tacikistan Cumhurbaşkanı ile konuşurken nerede. Bu özel bir yıldönümü benim yirmi beşinci doğum günü, bir edilir. Cumhurbaşkanı bunları duydum ve ben çiçek aldı nasıl oldu. öyleydi çok spontan. Ben bunu bir başkanlık yüksek saygı "diyebileceğimiz sanmıyorum. Simonyan Sovyetler Birliği birçok eski Sovyet gazetecinin yıkılmasından sonra daha az deneyimli tercih yeni medya işletmeler tarafından aranan olmadığını gazetecilere açıkladı genç gazeteciler, çalışanları çoğu böylece gençlik.

RT yaklaşık 70 Rusya dışından da dahil olmak üzere, 300 gazeteci bir kadro ile 2005 10 Aralık yayınına başladı. Simonyan sık RT gazetecilik ve siyasi standları ile ilgili medya soruları gidermektedir. Lansmanından at, Simonyan RT niyeti gibi "profesyonel biçimde" olması olduğunu belirtti BBC , CNN ve Euronews "dünyanın Rusya'nın görüşünü yansıtan" ve Rusya'nın "daha dengeli bir resim" sunacak. Aynı zamanda hükümet içerik ve dikte olmaz bir muhabirimize "Bu ülkede hükümet tarafından Sansür anayasa tarafından yasaklanmıştır." [21] daha sonra anlattı Moskova Times kışkırtıcı oldu ve bu tartışmalar için hayati bir kez RT büyümeye başladı istasyon. O RT görevi Moskova'nın itibarını parlatmak için olmadığını söyledi. istasyon ancak algılanan önyargı için batıda defalarca eleştirilmiştir. Symonyan şeklindeki sözleri olmuştur. "Hiçbir nesnellik yoktur - Mümkün olduğunca çok farklı sesler tarafından gerçeğin sadece yaklaşımları"

O bir RT kapsama onun görüşlerini ele 2008 Güney Osetya savaşının Rusya ülkeye karşı Güney Osetya destekli, Gürcistan ile, Washington Times . O İngiliz kanalları konuşan arasında, sadece RT hikayenin Güney Osetya tarafını verdiğini belirtti. O Will Dunbar, RT Rus bombardıman hafife oldu iddia sonra sol bir RT muhabiri iddiasını reddetti ve sansür iddialarını yalanladı. O bazı diğer istasyonlara göre, "Biz tabii ki bir görüş Rus açıdan dünyayı görmek, bir Rus istasyon vardır ve gerçeği dışında bir sırrı yapmıyor belirtti. Biz çok daha dürüst olmak bu anlamda. " [9]

Aralık 2013 tarihinde 31 o çapraz döşenmiş editörü baş yeni hükümetin sahip olduğu haber ajansı gibiydi Rossiya Segodnya ve editör-in-chief aynı anda her iki örgütün olarak hizmet vermektedir.

1220 Kasım 6, 2015 tarihinde, onun twitter hesabından @M_Simonyan üzerinde, o yazdı, "Лесин умер. Прверить невозможно. Пожалуйста, все, кто знал и не знал, вспоминайте хорошее. Это был абсолютно уникальный человек ....... ... "(Lesin imkansız. biliyordu ve bilmeyen herkes tarafından, iyi unutmayın. Bu .......... kesinlikle benzersiz bir insandı. öldü)
Kişisel yaşam

O gazeteci ve yapımcı Andrey Blagodyrenko ile evlidir. O Ağustos 2013 yılında kızları Mariana, doğurdu

Simonyan bilmektedir Rus ve İngilizce. O bilmeden pişmanlıklar bir 2012 röportajda Ermeni , ancak ailesi yüzünden lehçe farklılıkları evde Ermenice konuştu asla çünkü olduğunu açıkladı.

Simonyan sigaraları (genellikle iki sigara olmuştur paketleri o 14 yaşından beri bir gün) O başarıyla 2015 yılında sigarayı bırakmak duyurdu

O TV ve Radyo Yayıncıları Rus Ulusal Birliği ilk Başkan Yardımcısı ve üyesi olduğu Rusya Federasyonu Sivil Odası . 2010 İlk kitabında, Moskova'ya gidiyor! Yayımlandı.

Editör-in-chief RT ve Rossiya Segodnya
Rusya Eski Devlet Başkanı Dimitri Medvedev Editör-in-Chief Margarita Simonyan RT ofisleri ziyaret etti.

Simonyan 2005 yılında editörü-in-chief RT atanan yalnızca 25 idi, ama o 18 yaşından beri gazetecilik çalışan olmuştu O yaşı genellikle o var nasıl hakkında varsayımlarda bulunmak için insanları yol "olduğunu 200 röportajda işini. " Andrei Richter o iyi bağlantıları olduğu için tayin Moskova Medya Hukuku ve Politikası Enstitüsü direktörü ve Moskova Devlet Üniversitesi'nde gazetecilik profesörü, o olduğunu göstermektedir". " Bazı kaynaklar Kremlin olarak onu tarif sadık [13] kim yakındır Vladimir Putin'in . o Vladimir Putin kez ona çiçek gönderdiğini itiraf ediyor. basın toplantısında, "Simonyan açıkladı çiçekler olayla ilgili sorulduğunda diğer gazeteciler bu konu hakkında konuşuyorduk Başkan Putin Tacikistan Cumhurbaşkanı ile konuşurken nerede. Bu özel bir yıldönümü benim yirmi beşinci doğum günü, bir edilir. Cumhurbaşkanı bunları duydum ve ben çiçek aldı nasıl oldu. öyleydi çok spontan. Ben bunu bir başkanlık yüksek saygı "diyebileceğimiz sanmıyorum. Simonyan Sovyetler Birliği birçok eski Sovyet gazetecinin yıkılmasından sonra daha az deneyimli tercih yeni medya işletmeler tarafından aranan olmadığını gazetecilere açıkladı genç gazeteciler, çalışanları çoğu böylece gençlik.

RT yaklaşık 70 Rusya dışından da dahil olmak üzere, 300 gazeteci bir kadro ile 2005 10 Aralık yayınına başladı. Simonyan sık RT gazetecilik ve siyasi standları ile ilgili medya soruları gidermektedir. Lansmanından at, Simonyan RT niyeti gibi "profesyonel biçimde" olması olduğunu belirtti BBC , CNN ve Euronews "dünyanın Rusya'nın görüşünü yansıtan" ve Rusya'nın "daha dengeli bir resim" sunacak. [20] Aynı zamanda hükümet içerik ve dikte olmaz bir muhabirimize "Bu ülkede hükümet tarafından Sansür anayasa tarafından yasaklanmıştır." [21] daha sonra anlattı Moskova Times kışkırtıcı oldu ve bu tartışmalar için hayati bir kez RT büyümeye başladı istasyon. O RT görevi Moskova'nın itibarını parlatmak için olmadığını söyledi. istasyon ancak algılanan önyargı için batıda defalarca eleştirilmiştir. Symonyan şeklindeki sözleri olmuştur. "Hiçbir nesnellik yoktur - Mümkün olduğunca çok farklı sesler tarafından gerçeğin sadece yaklaşımları"

O bir RT kapsama onun görüşlerini ele 2008 Güney Osetya savaşının Rusya ülkeye karşı Güney Osetya destekli, Gürcistan ile, Washington Times . O İngiliz kanalları konuşan arasında, sadece RT hikayenin Güney Osetya tarafını verdiğini belirtti. O Will Dunbar, RT Rus bombardıman hafife oldu iddia sonra sol bir RT muhabiri iddiasını reddetti ve sansür iddialarını yalanladı. O bazı diğer istasyonlara göre, "Biz tabii ki bir görüş Rus açıdan dünyayı görmek, bir Rus istasyon vardır ve gerçeği dışında bir sırrı yapmıyor belirtti. Biz çok daha dürüst olmak bu anlamda. " [9]

Aralık 2013 tarihinde 31 o çapraz döşenmiş editörü baş yeni hükümetin sahip olduğu haber ajansı gibiydi Rossiya Segodnya ve editör-in-chief aynı anda her iki örgütün olarak hizmet vermektedir.

1220 Kasım 6, 2015 tarihinde, onun twitter hesabından @M_Simonyan üzerinde, o yazdı, "Лесин умер. Прверить невозможно. Пожалуйста, все, кто знал и не знал, вспоминайте хорошее. Это был абсолютно уникальный человек ....... ... "(Lesin imkansız. biliyordu ve bilmeyen herkes tarafından, iyi unutmayın. Bu .......... kesinlikle benzersiz bir insandı. öldü)
Kişisel yaşam

O gazeteci ve yapımcı Andrey Blagodyrenko ile evlidir. O Ağustos 2013 yılında kızları Mariana, doğurdu

Simonyan bilmektedir Rus ve İngilizce. O bilmeden pişmanlıklar bir 2012 röportajda Ermeni , ancak ailesi yüzünden lehçe farklılıkları evde Ermenice konuştu asla çünkü olduğunu açıkladı.

Simonyan sigaraları (genellikle iki sigara olmuştur paketleri o 14 yaşından beri bir gün) O başarıyla 2015 yılında sigarayı bırakmak duyurdu

https://en.wikipedia.org/wiki/Margarita_Simonyan


Revenir en haut
Publicité






MessagePosté le: Dim 20 Mar 2016 - 10:46
MessageSujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Revenir en haut
vahe2009
Modérateur Général
Modérateur Général

Hors ligne

Inscrit le: 07 Nov 2009
Messages: 23 454
Point(s): 66 906
Moyenne de points: 2,85

MessagePosté le: Dim 20 Mar 2016 - 10:47
MessageSujet du message: Russia Today (RT)'nin Genel Müdürlüğüne Hemşin Kökneli Margarita
Répondre en citant

https://www.google.ru/#newwindow=1&q=%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%CC%81%D1%82%D0%B0+%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%BE%CC%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0+%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%8C%D1%8F%CC%81%D0%BD

Revenir en haut
Contenu Sponsorisé






MessagePosté le: Aujourd’hui à 09:10
MessageSujet du message: Russia Today (RT)'nin Genel Müdürlüğüne Hemşin Kökneli Margarita

Revenir en haut
Montrer les messages depuis:   
Armenian on web Index du Forum -> D'hier à nos jours - Երեկ և այսօր - Dünden bugüne -> Hamshen - Համշենի - Hemşin Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet
Page 1 sur 1
Sauter vers:  

 



Portail | Index | Créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
phpBB
Template by BMan1
Traduction par : phpBB-fr.com